دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جنون

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Jonoon

خبر خوش اول : آهنگ جدید و شنیدنی مهدی احمدوند به نام جنون منتشر شد

خبر خوش دوم :این آهنگ بسیار زیبا و احساسی  با لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده دانلود شده است

متن آهنگ جنون مهدی احمدوند

من به دل دیوونم یاد دادم نترسه از تنهایی

من سی سال تنها بودم منو نترسون از تنهایی

تو منو دوسم نداشتی آخر یه شب منو تنهام گذاشتی

تو ناز کردی من منت کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو رو ندارم ولی چرا تورم ندارم

چرا تورم ندارم چرا تورم ندارم

چه کاری با من نبودنت کرد

چی مونده از تو به جز یه سردرد

تو کردی بهم پشت همین دلم رو زد کشت

غم تو بسه برای هفت پشت

من وانمود کردم دردم نیومد اما درد پیرم کرد

به چشماش چند روز خیرم کرد بعد رفت تحقیرم کرد

تو منو دوسم نداشتی آخر یه شب منو تنهام گذاشتی

تو ناز کردی من منت کشیدم برای آشتی

من که جز تو کسیو رو ندارم ولی چرا تو رم ندارم

چرا تو رم ندارم چرا تو رم ندارم

چه کاری با من نبودنت کرد

چی مونده از تو به جز یه سردرد

تو کردی بهم پشت همین دلم رو زد کشت

غم تو بسه برای هفت پشت

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.