دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

ریمیکس امیرعباس گلاب بانو جان

دانلود ریمیکس امیر عباس گلاب بانو جان 

آهنگ جدید و شاد شنیدنی بانو جان از امیر عباس گلاب با کیفیت عالی  و لینک دانلود مستقیم 

Download Remix By Amirabbas Golab – Banoo Jan


 

متن آهنگ بانو جان امیر عباس گلاب

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود

 طفله نوپای غزل باز زمینگیر شود

بیقرارم که به دست آورمت من

 یا نه ترسم از دست روی و تا ابد دیر شود

همه تقدیر جهان بی تو نمی ارزد هیچ

 جز نگاه تو نگاهی که نمی ارزد هیچ

اندکی فرصته شادی که در این دنیا هست

 بی تو این شادی و غمها و جهان یکجا هیچ

بانو جان فرفری موی غزل ساز منی

 بانو جان عشقه خاموش غزلهای من

بانو جان تو از این حاله دلم بی خبری 

بانو جان جز دله من به کسی دل ندهی

تکست آهنگ بانو جان امیر عباس گلاب

دله من گرمای دست تو را میخواهد

 برقه اغواگر چشمان تورا میخواهد

باد هم اغوایه این همه موی فر شد

 موی فردار غزل دار تو را میخواهد

من شدم در به در یک بله از لبهایت 

بس که یک عمر نشستم که بگویی شاید

این همه ناز نکن من چه گناهی کردم 

که شدم عاشقه آن روی چو قرصه ماهت

بانو جان فرفری موی غزل ساز منی

 بانو جان عشقه خاموش غزلهای من

بانو جان تو از این حاله دلم بی خبری

 بانو جان جز دله من به کسی دل ندهی

بانو جان فرفری موی غزل ساز منی 

بانو جان عشقه خاموش غزلهای من

بانو جان تو از این حاله دلم بی خبری

 بانو جان جز دله من به کسی دل ندهی


دانلود آهنگ 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.